sobota, 25 lutego 2012

Słodka Sweetie(do porzygu)

 Na prośbę J.P. Sweetie znów jest słodka.Dziś uszyłam jej komplet i zrobiłam dużo słitaśnych fotek:


z przodu

poza: ))

kolczyki

i z tyłu






 Sweet dostała także nowego pupila:



I co ? podoba się słodka Sweetie ? a może za mało sexy? no to hop i już .Paczcie teraz:

 Co do kolczyków oryginalne zostały odcięte ponieważ przy upartym wyciąganiu ,, na chama " może stać się to :
 ja tego nie zrobiłam lalka pochodzi ze szmateksu
gdyż kolczyk wygląda tak:

Na dziś tyle Baśka żegna się z wami

4 komentarze:

  1. Heh :). Teraz jest wspaniała :P. Piękna sukienka :).

    A co do lalki ze szmateksu to jest to najprawdziwszy
    Superstar w oryginalnym stroju i kolczykach :D. Będzie to jakaś plażówka która albo miała włosy zmieniające kolor pod wpływem wody lub kolorowe pasemko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś znalazłam jej dokładną nazwę lecz strój nie jest oryginalny ponieważ góra jest od lalki i can be baletnica czy jakoś ale uważam że pasuje: ))))

      Usuń
  2. Tak jej fryzurę zmieniłaś, że nie mogłam rozpoznać, czy to Fashionistas wave 1 czy już Swappin' styles :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo pomysłowa, ale w absolutny zachwyt wprawił mnie nowy pupil. Sama zrobiłaś?
    Pozdrawiam ze swojego grajdołka. :)

    OdpowiedzUsuń