niedziela, 11 marca 2012

Od początku..

Zacznijmy więc od początku, poszłam w piątek to lumpexu zastałam tam dużo lalek więc wzięłam dwie nowsze.Wczoraj po chórze też poszłam ponieważ chciałam kupić jeszcze kilka lalek niestety widocznie rano wszyscy rzucili się na lalki bo zostały tylko dwa zmęczone życiem superstary i steffki : ((. A i chciałam pokazać jeszcze czwartkowy recykling.                                                                                                  BARDZO PROSZĘ O POMOC W ZIDENTYFIKOWANIU LALEK.







Superstara która miała najmniej szczęścia ma pogryzione nogi w dodatku całe w małych szarych dziurkach i brak pierścionka czyli dziura w dłoni a włosy nieustannie się plączą.



może nie widać ale ma buzię pomazaną długopisem.
druga superstara miała więcej szczęścia za nią wziął się młodociany fryzjer i przeżuwacz który pogryzł jej dłoń.


a tu laleczka którą dostałam od babci.

i jeszcze zapomniałabym o fleurce


na koniec czwartkowy recykling:



Papatki ; )))

7 komentarzy:

  1. fajne panny. Ta superstarka ze zgiętą łapka to teacher barbie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super panienki ;). Niestety nie pomogę ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  4. Niezłe zakupy Ci się przytrafiły gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne lalunie :) Co jedna to piękniejsza :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty również dołączysz do grona moich obserwatorów :) serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń