poniedziałek, 5 marca 2012

Trofeum słodkości.

Na początek chciałam się pochwalić zostałam laureatką  Wojewódzkiego konkursu humanistycznego:

http://www.sp-15.pl/news,pl,78.html
moje zaszyfrowane imię.
Zrobiłam także ear cuffy dla Sweet i Danieli:







Zauważyłam że wiele ludzi poszukuje pędzelków do repaintu ja kupiłam taki pędzelek w hurtowni papierniczej za 7 zł ale za to  jest  bardzo cienki:


No a teraz opowiadanie o trofeum słodkości:

było sobie trofeum słodkości

a później zaczęli schodzić się kandydaci do niego....















ale wszystkich powaliła swą słodkością n kolan owca...



i już wiem kto zeżarł mi deser!!!!

a teraz małe before and  after włosów Sweet przed odżywką i po


przerwa na reklamę: )))

No to papatki dobranoc: )))

4 komentarze:

  1. Świetne :D. A ja tego Frugo nie mogę nigdzie kupić ;(.Sweetie ma świetne włosy- jak prawdziwe :). Ja się mogę pochwalić 1 miejscem w kraju w Olimpusie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie mogę ty cały czas na necie siedzisz kilka minut i już jest twój komentarz:0 bardzo się z tego cieszę: ))) i gratulacje pierwszego miejsca: ))))))

      Usuń
    2. Oj tam Oj tam cały czas nie ;). Tylko wpisy dodajesz w takich porach co siedzę :D. Ale za to Frugo to Cię ukatrupię :D... Jedenasta w nocy a Ty mi o Frugo gadasz xD. Że aż smaka mi zrobiłaś ;). Pozdrawiam ;p

      Usuń
  2. Ja też bym mogła się popisać, ale na stronie są moje niezaszyfrowane dane. :C

    OdpowiedzUsuń