poniedziałek, 7 maja 2012

Soczyście nawet bardzo: )))

Słuchaliście już ,,koko koko Euro spoko" ja tak i jestem raczej pozytywnie nastawiona. Jedyny minus jaki widzę to to że zaczynam śpiewać to machinalnie. Trochę głupio by było gdyby np. podczas lekcji ktoś się wydarł koko koko Euro spoko na cały głos ale wtedy na pewno wszyscy zaczęli by to śpiewaćXDXDXD.
Dzisiaj się dowiedziałam że ja i Pegaz mamy 2 miejsce w konkursie historycznym.No cóż prawie zawsze razem.

A dzisiaj dopadłam żółte FRUGO i natchnęło mnie. Zobaczcie sami:





 Jeszcze kilka komentarzy z youtube:
,,Ko ko Euro spoko, Kij dla Tuska w oko.
Nie kłopocz się siostro, już z Polski wyjeżdżamy.
..piłka leci hen wysoko.. Wszyscy razem zaśpiewajmy i dla Tuska wpierdol dajmy.
Zdobywajcie gole... - niezły żart.
nie myśl sobie bracie, że rady nie damy - Dobrze brat myśli, nie damy.
My Euro wygramy... Najwyżej z grupy wyjdziemy...
Pozdro :D"

,, udowodnili że babcie znają się na piłce nożnej"

,, co wy do tego macie? fajna piosenka - to jest właśnie dowód na to, że starsi ludzie też potrafią się bawić a nie tylko robić na drutach"

,, JEDZIECIE PO KOKO.... A SŁUCHALIŚCIE PROPOZYCJI NASZYCH GWIAZD NA "HIT BIAŁO-CZERWONYCH" PRZECIEŻ TO CO NASZE GWIAZDY NAM ZAPROPONOWAŁY TO PATOLOGIA DO KWADRATU. WIĘC NIE DZIWIE SIĘ ŻE LUDZIE TAK GŁOSOWALI, KAŻDA GWIAZDECZKA Z SHOW-BIZNESU CHCIAŁA NA SZYBKIEGO ZAROBIĆ NA HYMNIE NA EURO . . A TU PSIKUS STARE BABCIE ICH DOJECHAŁY LUDOWYM BITEM I PROSTYM TEKSTEM. NIE PODOBA SIĘ??? TO TRZEBA BYŁO ŁAPAĆ ZA TELEFON I NAPIERAĆ ESESMANY NA MARYLKĘ ALBO LIBERA CZY FEEL. KOKO KOKO EURO SPOKO :)"

i mój ulubiony HAHAHA:

,, Ich cycki orbitują jak Najman po ringu O.o"

3 komentarze:

  1. Koleżanka mi mówiła że w innych krajach KOKO to KOKAINA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo Fruugo <3. Czerwone już znalazłem :D. Pora szukać żółtego :D. Fajny strój- czemu Majsinki mają zawsze proste ręce x.x ? Byłoby fajnie jakby miały chociaż jakoś wygięte... To ciałko mnie przeraża :d.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: why the doll has the network in the face? It is original ... Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń